Hoe het allemaal begon YWAM Sydney September 2016

5 maart 2017 - Sydney, Australië

Hallo, Leuk dat je op mijn reisblog komt kijken! Mijn naam is Astrid Willems en ik ben 22 jaar. Ik ben christen en geloof dus dat Jezus christus de zoon van God is en dat hij gestorven is voor onze zonden zodat wij eeuwig leven kunnen krijgen. Ik zou me geen leven zonder Jezus kunnen voorstellen! Ik ben zo dankbaar dat ik een relatie met hem mag hebben. Het is best spannend om zo met God te leven. En vooral om op Hem te vertrouwen in alle dingen die gebeuren in het leven. Jezus is ook de reden dat ik in September 2016 naar YWAM in Sydney / Australië ben gegaan. Ik heb hier een DTS (discipleship trainingschool) gevolgd. God heeft dit toen via verschillende wegen duidelijk gemaakt dat ik dit moest doet. En buiten dat heb ik ook al mijn hele leven een verlangen gehad om in Australië te gaan wonen.

Ik heb tijdens de DTS 3 maanden bijbelstudie gehad waarbij we de mogelijkheid hebben gekregen om onze relatie met God te verbeteren èn meer over Hem te weten te komen. Ik heb heel veel geleerd tijdens deze maanden en ben ook echt gegroeid in mijn relatie met God.

Na deze 3 maanden bijbelstudie zijn we op missiewerk naar Thailand en Cambodja gegaan. Hier hebben we Engels lessen gegeven aan de lokale bevolking. We hebben in de lessen vaker over het geloof gepraat. Hierdoor hebben zich ook velen bekeerd. Verder zijn we de scholen in gegaan om over Jezus te praten en hebben we een kamp georganiseerd waar 40 jongeren hun hart aan Jezus hebben gegeven. Dit was echt prachtig om mee te maken! We zijn ook nog de dorpen in gegaan om de armere mensen te helpen en hebben daar ook nog het evangelie mogen brengen.

Na deze 3 maanden in Azië zijn we weer teruggekeerd naar sydney om ons diploma in ontvangst te kunnen nemen.

Ik heb een geweldige tijd gehad en ben hierdoor ook gaan zien dat het helemaal niet zo onmogelijk is om het evangelie te delen met mensen. Dit half jaar heeft me hongerig gemaakt naar meer! :P